دسته‌بندی نشده
کد خبر : 1953
دوشنبه - 5 مهر 1400 - 22:43

شرکت صنایع بسته‌بندی سگال

شرکت صنایع بسته‌بندی سگال

شرکت صنایع بسته بندی سگال (فرسگال پلاست) با در اختیار داشتن سطح دانش فنی متعلق به بهترین و با سابقه ترین شرکت های اروپایی سازنده ماشین آلات بسته بندی و همچنین بهره گیری از دانش فنی طراحی قالب، متعلق به معروف ترین قالب سازان جهان در رده اول دارندگان این تکنولوژی در کنار شرکت های معتبر ایستاده است.
تکنولوژی سگال با تولید و به خدمت گرفتن فیلم های مخصوص برای چاپ بسیار شفاف و تصاویر و گرافیک های مورد نیاز بر بروی لیبل ها و یگانه سازی آن با بدنه ظروف در درون قالب طی یک مرحله تولید امکان بی نظیری پیش روی صنایع استفاده کننده از ظروف پلاستیکی گسترده است. شرکت تولیدی سگال بهنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ظروف آی اِم اِل در ایران و از مهمترین تولید کنندگان این محصولات در منطقه خاورمیانه در زمره یکی از پیشرفته ترین تولید کنندگان این صنعت در سراسر دنیا است.
بسته بندی پلاستیکی تهیه شده با تکنولوژی قالب و تزریق ترموفومینگ و اکستروژن در جهان بسته بندی مواد غذایی عمومیت یافته است و در حال حاضر در کشور ما نیز حضور گسترده ای دارد. انواع صنایع لبنی، صنایع غذایی، بسته بندی مواد خشکبار، محصولات دریایی، غذاهای آماده و…، امروزه در بسته بندی پلاستیکی به بازار عرضه می شوند.
در مدت زمانی که بنده افتخار همکاری با این مجموعه تولیدی را دارم تلاش کرده ام با انواع برنامه های توسعه ای اعم از خرید ماشین آلات اروپایی از شرکتهای بزرگی نظیر کراس مافی و نتستال و خرید انواع قالبهای متناسب با نیاز بازار، خدمت کوچکی در راستای تامین منافع ذی نفعان شرکت بردارم.